Вчителем фізики у Хмелиськівській ЗОШ І-ІІ ступенів працює Кец Оксана Йосипівна. Впродовж останніх років вона працювала над проблемою «Формування змісту фізичної освіти на основі компетентнісної спрямованості вчителя».
Маючи творчі доробки з даної проблеми, педагог 30 березня 2017 року на базі Підволочиської ЗОШ І-ІІІ ступенів провела семінар для вчителів фізики ЗНЗ Підволочиської селищної ради. Тема семінару актуальна, особливо у наш час, коли суспільство потребує компетентних і розумних молодих людей.
Свій досвід Оксана Йосипівна презентувала у вигляді уроку в 7 класі на тему «Тиск твердих тіл. Сила тиску» та сценарію виховного заходу «Який чудовий та цікавий тиск».
Урок – це педагогічний здобуток, який повинен відрізнятися цілісністю, єдиною логікою розгортання діяльності вчителя й учнів. Навчити вихованців розв’язувати фізичні задачі, самостійно робити свої відкриття, одна з найскладніших педагогічних проблем, яку вдало розв'язує Кец О.Й..
В ході семінару проведено колективне обговорення, в процесі якого свою думку висловили вчитель Качанівської ЗОШ І-ІІІ ст. Дудар С. Я. та вчитель фізики Кам’янківської ЗОШ І-ІІІ ст. Гавриляк Р. Б.. Методист Гладич М. М. підготувала для вчителів-фізиків практично-методичні поради з проблеми «Формування змісту фізичної освіти на основі компетентнісної спрямованості вчителя».
Семінар пройшов у властивій фізикам дружній обстановці. Марія Мар'янівна Гладич подякувала педагогу за плідну і творчу працю, адже, що може бути чесніше й шляхетніше, як навчання того, що знаєш найкраще.
Свій досвід Оксана Йосипівна презентувала у вигляді уроку в 7 класі на тему «Тиск твердих тіл. Сила тиску» та сценарію виховного заходу «Який чудовий та цікавий тиск».
Урок – це педагогічний здобуток, який повинен відрізнятися цілісністю, єдиною логікою розгортання діяльності вчителя й учнів. Навчити вихованців розв’язувати фізичні задачі, самостійно робити свої відкриття, одна з найскладніших педагогічних проблем, яку вдало розв'язує Кец О.Й..
В ході семінару проведено колективне обговорення, в процесі якого свою думку висловили вчитель Качанівської ЗОШ І-ІІІ ст. Дудар С. Я. та вчитель фізики Кам’янківської ЗОШ І-ІІІ ст. Гавриляк Р. Б.. Методист Гладич М. М. підготувала для вчителів-фізиків практично-методичні поради з проблеми «Формування змісту фізичної освіти на основі компетентнісної спрямованості вчителя».
Семінар пройшов у властивій фізикам дружній обстановці. Марія Мар'янівна Гладич подякувала педагогу за плідну і творчу працю, адже, що може бути чесніше й шляхетніше, як навчання того, що знаєш найкраще.
Немає коментарів:
Дописати коментар