Протягом лютого – березня 2017 року в Хмелиськівській ЗОШ І –ІІ ст. педагогічну практику у 9 класі з української мови і літератури та зарубіжної літератури проходила студентка 5 курсу факультету філології і журналістики Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка Матюніна Ірина, колишня учениця Хмелиськівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Вчителями-наставниками були Поцілуйко Оксана Ярославівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, Старший вчитель та Веретюк Лілія Володимирівна, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії.
Аналіз відвіданих уроків свідчить про те, що студентка має добрі знання зі своїх предметів, досконало володіє методикою проведення уроків.
Ірина – творча особистість, уміє знайти індивідуальний підхід до кожного учня. На уроки підбирала матеріал національно – патріотичного виховання, пов’язувала його з сьогоденням.
Модернізація освітньої системи потребує використання таких педагогічних технологій, які б не просто поповнювали знання, а й розвивали самостійність, уміння творчо мислити, розв’язувати навчальні й практичні завдання, застосовувати їх у своїй діяльності. З цією метою майбутня вчителька впроваджує активні методи навчання пошукового спрямування: проблемний виклад, частково – пошуковий або евристичний, дослідницький метод. Саме ці методи сприяють саморозвитку, самовдосконаленню учня.. а вчитель при цьому виконує роль помічника та порадника. Крім того, Матюніна І. використовує в роботі і власну методику( тестові завдання , ігрові форми, написання літературних диктантів, фанфіку, клоуз – тести, складання сенкану, буктрейлер на твір тощо).
ЇЇ уроки відзначалися насиченістю фото та відеоматеріалами, різноманітністю. На уроках учні активні, вчаться думати логічно., вміють ставити проблемні запитання один одному і давати на них відповідь. Велику увагу студентка приділяла організації учнів, мотивації, рефлексії, роботі з обдарованими дітьми та самостійній роботі з предметів.
З метою вивчення та популяризації української мови Ірина давала домашні завдання різних видів: створити завдання – ребуси, пазли, карти знань, написати твір – роздум про патріотичний вчинок тощо.
Студентка привітна, вимоглива, відповідальна. Ми гордимося тим, що наші учні обирають професію вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар